نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1397 - 23:06   |   کد مطلب: 26205
گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر از هزینه کردن ۴۰ میلیارد ریال از محل موقوفه «سیف‌الدوله» این شهرستان در زمینه‌های خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و اطعام‌دهی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان که اکنون دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است اردیبشهت‌ماه سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.
وی اشاره‌ای به اجرای نیات از محل موقوفه مرحوم سیف‌الدوله داشت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ دستگاه دیالیز به مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلون و ۱۰۰ هزار ریال، خرید ست کامل جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۶۹ میلیون و ۷۶۶ هزار ریال از محل موقوفه سیف‌الدوله خریداری شده است.
جعفری اضافه کرد: خرید ست کامل جراحی فک و صورت به مبلغ ۷۸۲ میلیون و ۶۳۸ هزار ریال، خرید ۱۰ دستگاه ویلچر به مبلغ ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و کمک ۶۰۰ میلون ریالی به اورژانس بیمارستان از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه درمان و بهداشت از محل موقوفه سیف الدوله است.
رئیس اداره اوقاف ملایر از خرید دارو به مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای بیماران سالمند، کمک ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۵۱۰ هزار ریالی به ۱۸۴ بیمار صعب‌العلاج، ۴۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی به ۱۸۵ بیمار بی‌بضاعت و کمک ۲۱۰ میلیون ریالی به ۶ بیمار خاص از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
وی با اشاره به اینکه از محل موقوفه سیف‌الدوله مبلغ ۹۰ میلیون ریال به دانشجویان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شده است، ابراز کرد: در حوزه آموزش نیز از ابتدای سال جاری تاکنون به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ۶۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمک نقدی و ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی در قالب تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر کمک شده است.
رئیس اداره اوقاف ملایر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل موقوفه سیف الدوله در جهت اطعام دهی به فقرا هزینه شده است.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار