نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1397 - 18:53   |   کد مطلب: 26194
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۳ پیچ و تقاطع‌ خطرناک و پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان همدان رفع و اصلاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌حمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: در سطح جاده های استان اقدامات موثری در خصوص ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰۶ نقطه پرتصادف در سطح جاده های استان همدان افزود: پس از شناسایی این نقاط، رفع و اصلاح آن در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

پرورشی ادامه داد: تاکنون ۷۰ نقطه حادثه خیز آشکارسازی و نسبت به تأمین حداقل الزامات ایمنی اقدامات لازم انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: همچنین علاوه بر نقاط پرتصادف، به منظور رفع حادثه خیزی و کاهش حوادث جاده ای در ۵ نقطه دیگر، در حال احداث زیرگذر در تقاطع شعبان(محورنهاوند-بروجرد)، تقاطع کفراش(محور نهاوند-کرمانشاه)، تقاطع سرخ آباد(محور همدان-ملایر)، تقاطع بادخوره(محور اسدآباد-کرمانشاه) و تعریض پل سه دهانه روستای شاهزید(شهرستان تویسرکان) هستیم.

پرورشی خرم اظهارداشت: در این زمینه همچنین ۷۶ دوربرگردان، پارکینگ و سرعتکاه در جاده های استان احداث شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از دیگر اقدامات به احداث و تعریض پل به تعداد ۱۱۹ دستگاه در جاده های استان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون عملیات اصلاح شیب شیروانی به طول ۹۰ کیلومتر، ترانشه برداری به طول ۱۰۵ کیلومتر و ریزش برداری به طول ۶۴ کیلومتر انجام شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار