نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. دى 1397 - 17:46   |   کد مطلب: 26181
مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) از فعالیت 38 گروه جهادی خواهر در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌علی اصغر صداقتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) در شهرستان ملایر اظهار داشت: در این رزمایش که شهریورماه انجام گرفت گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار حضور یافته و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دادند.

وی در ادامه افزود: در مجموع 83 گروه جهادی در شهرستان ملایر در رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) حضور داشتند که از این تعداد 38 گروه را خواهران جهادگر تشکیل می‌دادند.

مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: گروه‌های جهادی خواهر با فعالیت در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و... خدماتی را به مردم حاشیه شهر و کم برخوردار ملایر ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم مذهبی و یادواره شهدا، برگزاری کلاس های عقیدتی، اخلاقی و قرآنی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویزیت رایگان، توزیع بسته های معیشتی و ... از جمله فعالیت های است که توسط گروه های جهادی خواهر در سطح شهرستان ملایر و در طول برگزاری رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار