نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1397 - 18:48   |   کد مطلب: 26171
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
اجرای طرح ملی «شهاب» در مدارس ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر از اجرای طرح ملی «شهاب» در 149 مدرسه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌هادی سلگی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران اجرای طرح کارآمد با اشاره به اهمیت کیفیت‌بخشی آموزش در سطح مدارس اظهار کرد: هدف از اجرای طرح کارآمد ارتقا کیفیت آموزش و یادگیری، تعامل بین همکاران و تبادل اطلاعات و تجربه‌های ارزنده است.

وی افزود: ترویج و توسعه شیوه‌های خود آموزی، یادگیری مشارکتی باهم‌آموزی و به هم‌آموزی در ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان از اهداف اصلی در اجرای طرح مذکور است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدارس مجری طرح پس از انجام مراحل، نیاز سنجی‌های احصاء شده را اولویت‌بندی و بر این اساس کارگاه‌ها و ضمن خدمت‌های مورد نیاز را تعیین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 40 مدرسه در استان در حال اجرای طرح کارآمد هستند، گفت: در ملایر 4 مدرسه شامل مدارس حاج زرگر، شاهد حاج طوسی، شاهد شهید جابر شیرزادی و قرآنی طاها  برای اجرای این طرح انتخاب شده‌اند.

سلگی تصریح کرد: در روند اجرای طرح محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های مسوولان وزارتی از طریق بازخوردهایی که در این زمینه از مجریان طرح دریافت می‌کنند، این محدودیت‌ها و موانع برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه شیوه‌های خودآموزی، یادگیری مشارکتی باهم‌آموزی و به هم‌آموزی در ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان از اهداف اصلی در اجرای طرح مذکور است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه از اجرای طرح ملی «شهاب» در مدارس ملایر خبر داد و گفت: این طرح  برای سومین سال در 149 مدرسه با 376 کلاس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح از پایه چهارم ابتدایی شروع شده و امسال برای سه پایه چهارم، پنجم و ششم با جمعیت نزدیک به 10 هزار دانش‌آموز اجرا خواهد شد.

سلگی بیان کرد: هدف از اجرای طرح ملی «شهاب» هدایت و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان بوده و سال آینده برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای دو ساله این طرح نقاط قوت و ضعف طرح شناسایی شده که در برنامه‌ریزی‌های دور جدید این موارد لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار