نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1397 - 18:28   |   کد مطلب: 26159
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر خبر داد
دستگیری 4 شکارچی متخلف در ملایر
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر از دستگیری چهار شکارچی متخلف در اسلامشهر آقگل ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، مجید شعبانلو در گفت‌وگو با فارس در ملایر اظهار کرد: در پی تعقیب و گریز عوامل  پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل از یک خودرو و افراد سرنشین آن چهار شکارچی متخلف دستگیر شدند.

وی افزود: در این زمینه دو رأس لاشه خرگوش و یک قبضه سلاح گرم  ساچمه‌زنی مجوزدار از این افراد کشف  شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر با بیان اینکه جریمه هر رأس خرگوش 300 هزار تومان است گفت: این افراد غیر بومی بوده و بعد از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره صدور حکم سه شکارچی متخلف طی هفته گذشته تصریح کرد: این افراد سال گذشته اقدام به شکار یک رأس میش و یک رأس بز کوهی در منطقه حفاظت شده لشگردر کرده بودند.

شعبانلو با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و 61 عدد فشنگ ژ3 از این افراد گفت: قاضی پرونده نیز متخلفان را به پرداخت 200 میلیون ریال ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست محکوم کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این شکارچیان متخلف به پرداخت 72 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و سلاح‌های مکشوفه نیز در حق دولت ضبط شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر گفت: یکی از متخلفان علاوه بر پرداخت مبالغ یاد شده به 6 ماه حبس تعزیری درجه 7 و سه سال و نیم حبس تعزیری درجه 5 محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال دو شکارچی متخلف، هشت متخلف صید زنده‌گیری سهره‌ در مناطق آزاد دستگیر و تعدادی تور ماهیگیری در سد کلان ملایر نیز توسط محیط زیست ملایر کشف شده است.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار