نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1397 - 18:26   |   کد مطلب: 26158
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در بارش های چند روز گذشته 30 تن در راهدارخانه های زنگنه، زاغه و یونس در محورهای همدان، تهران و بروجرد اسکان داده شدند.

به گزارش ملایری‌ها، جواد نگاهداری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 82 نیروی راهداری در پنج راهدارخانه ملایر در محورهای ارتباطی این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم در آمادگی کامل هستند.
وی افزود: با تداوم بارش ها از چهارشنبه هفته گذشته بیش از 600 تن ماسه و نمک در سطح محورهای ارتباطی و جاده های فرعی این شهرستان پاشیده شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر ادامه داد: هم اکنون نیز در حال تکمیل و ذخیره ماسه و نمک در صورت بارش های احتمالی هستیم.
نگاهداری بیان کرد: در چند روز گذشته با وجود شرایط جوی نامساعد، هیچگونه تصادف یا حادثه دلخراشی در سطح جاده های این شهرستان رخ نداد، بلکه تنها عامل نگران کننده نداشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان بود.
وی تاکید کرد: رانندگان در صورت تردد در محورهای ارتباطی زنجیر چرخ، تجهیزات و وسایل ایمنی و گرمایشی همراه خود داشته باشند.
نگاهداری گفت: همزمان با شروع بارش ها و عملیات طرح زمستانی تمامی راهداران ما در جاده ها مستقر هستند و ماشین آلاتی که نیاز به تعمیر دارند، اقدامات لازم برای تعمیر آنها انجام شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار