16. دى 1397 - 19:44   |   کد مطلب: 26151
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر خبر داد
توزیع مرغ گرم در ملایر/ قيمت، 11 هزار و 200 تومان
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از توزیع مرغ گرم با قیمت 11 هزار و 200 تومان در بازارچه تعاون روستایی ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، مهدی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به قیمت بالای مرغ در کشور و به تبع آن در استان همدان اظهار کرد: افزایش قیمت جوجه یک‌روزه و مواد تغذیه‌ای مرغ یکی از عوامل گرانی گوشت مرغ گرم در بازار است.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مرغ روزانه سه تن کشتار توسط تعاونی مرغ گوشتی شهرستان صورت می‌گیرد گفت:‌ قیمت مرغ توسط این تعاونی در بازارچه تعاون روستایی ملایر در میدان آزادگان با قیمت 11 هزار و 200 تومان توزیع می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر با اشاره به اینکه حدود 10 روز است مرغ گرم در این مکان  توزیع می‌شود اضافه کرد: با همکاری امور دام استان به آن دسته که مرغدارانی که مرغ خود را برای عرضه به بازارچه تعاون روستایی ارائه می‌دهند، دانه مورد نیاز ارزان‌تر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: کشتار مرغ گرم توسط تعاونی مرغ گوشتی علاوه بر شهر ملایر در دو نقطه فروشگاه تعاونی روستایی میدان امام حسین(ع) و فروشگاه جهاد در میدان جهاد همدان با قیمت 11 هزار و 200 تومان توزیع می‌شود.

شیرزادی از توزیع 38 تن مرغ منجمد در ملایر و همدان با قیمت 11 هزار و 200 تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تدابیر لازم به دنبال این هستیم که قیمت فعلی بالاتر نرود.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد نیز برای نیاز مردم در فروشگاه‌های شهرستان ملایر در حال انجام است گفت: بنا بر سهمیه بازرگانی هر کیلو مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و 900 تومانی به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار