نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1397 - 19:09   |   کد مطلب: 26140
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حدود 70 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود که افتتاح مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری مهمترین این برنامه ها است.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های ورزشی دهه فجر با هیات های ورزشی شهرستان ملایر اظهار داشت: از این تعداد 32 برنامه ورزشی، 28 برنامه فرهنگی و بیش از 15 برنامه در حوزه جوانان همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
وی بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان افزود: این برنامه ها باید توسط هیات های ورزشی و واحد امور جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با عنوان گرامیداشت «فجر 40» به نحو مطلوب برگزار شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر تاکید کرد: دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام به ویژه در حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان باید از سوی هیات های ورزشی به مردم اطلاع رسانی شود.
رضایی همچنین خواستار برنامه ریزی های دقیق و مناسب، ارایه راهکارهای لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر، بررسی دقیق مسایل و رفع مشکلات موجود در اجرای برنامه های دهه فجر شد.
وی گفت: هیات های ورزشی شهرستان باید هر چه سریعتر برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده را به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به اداره ورزش و جوانان ملایر ارایه دهند.
رضایی ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که عملیات اجرایی آن از سال 1389 آغاز شد و تاکنون 150 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است، همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب مرحله نخست آن به بهره برداری می رسد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: مرحله نخست این طرح بزرگ ورزشی شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.
رضایی پایگاه قهرمانی در مجموعه ورزشی کوثر و سالن ورزشی چند منظوره روستای «ینگی کند» را از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار