نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. دى 1397 - 22:24   |   کد مطلب: 26138
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خبر داد
بررسی تخصصی بودجه از یکشنبه آینده/ شرایط اقتصادی کشور عادی نیست
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از یکشنبه هفته آینده کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به بررسی بودجه می‌پردازند و به تدریج جزییات آن مشخص می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه شرایط سال آینده کشور قابل پیش‌بینی نیست، اظهار کرد: مشخص نیست که آیا می‌توانیم در روز یک میلیون بشکه نفت صادر کنیم یا خیر؟

وی افزود: قیمت نفت را نمی‌توان در سال آینده به صورت قطعی مشخص کرد و به همین دلیل شرایط عادی وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در بودجه سال 98 پیش‌بینی‌های لازم در همه حوزه‌های معیشتی دیده شده، تصریح کرد: اما شرط اجرایی شدن آن براساس تحقق درآمدهای کشور است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم روزانه یک میلیون بشکه صادر کنیم و متوسط قیمت هم بین 50 تا 60 دلار باشد می‌توانیم رتبه‌بندی معلمان و افزایش 20 درصدی حقوق را محقق کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه شرایط کشور را همه باید درک کنند، خاطرنشان کرد: امروز ما با دشمنی روبه‌رو هستیم که ظالم، بی‌منطق و بی استدلال  بوده و از همه جهت به ملت فشار می‌آورد.

وی گفت: هم مجلس و هم دولت در تلاش هستند تا شرایط را برای مردم بهتر کنند و ما امیدواریم که مشکلات برطرف شود.

کاظمی با بیان اینکه هنوز کمیسیون‌های تخصصی به بودجه ورود نکرده‌اند، اظهار کرد: از یکشنبه هفته آینده کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به بررسی بودجه می‌پردازند و به تدریج جزییات آن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار