نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. دى 1397 - 22:12   |   کد مطلب: 26134
امام جمعه ملایر گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم وقت بیشتری برای بررسی لایحه بودجه 98 که هفته گذشته توسط رئیس جمهوری به مجلس تقدیم شد، بگذارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر رقم بودجه سال 98 را یکهزار و 703 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سه چهارم از رقم بودجه مربوط به بودجه شرکت های دولتی و یک چهارم مربوط به منابع عمومی دولت است.
وی با اشاره به برخی تبلیغات نادرست در فضای مجازی نسبت به تفاوت رقم بودجه برخی دستگاه های اجرایی همچون نهادهای فرهنگی اظهار داشت: تمام افکار عمومی به دنبال چگونگی تقسیم بودجه 98 با توجه به تحریم های اقتصادی دشمنان است.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: این وظیفه نمایندگان مجلس است که با بررسی تمامی جوانب لایحه بودجه 98، نوع تقسیم بندی بودجه را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند.
حجت الاسلام برقراری با گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای 5 در 19 دیماه سال 65 بیان کرد: این عملیات بزرگترین پیروزی را برای رزمندگان ما در مقابل رژیم بعثی عراق رقم زد و موانع را یکی پس از دیگری کنار زد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی و تحریم های یک جانبه و ظالمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: امروز هم که در مقابل موانع اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم، همانند پیروزی بزرگ در کربلای 5، با کار جهادی و تلاش شبانه روزی می توانیم موانع اقتصادی را کنار بزنیم.
حجت الاسلام برقراری به 16 دیماه سالروز شکل گیری حماسه خونین هویزه به دست دانشجویان پیرو خط رهبری و به فرماندهی دانشجوی شهید «سیدحسین علم الهدی» اشاره و بیان کرد: شهدای دانشجو با شرکت در مدرسه جهاد و شهادت درس بزرگی به ما دادند.
خطیب جمعه ملایر ادامه داد: در عرصه کنونی هر جا نیاز به جهاد علمی، فنی و مهندسی در عرصه جنگ گرم و نرم داشته باشیم، دانشجویانی همچون علم الهدی ها باید در این جبهه ها حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به 14 دیماه روز جهاد کشاورزی گفت: جمهوری اسلامی امروز در حوزه کشاورزی از رشد و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و در تولید بسیاری از محصولات همچون گندم به خودکفایی رسیده است.
وی خطاب به مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد: در مقابل این همه رشد و پیشرفت در حوزه کشاورزی، لازم است محصول کشاورزان به قیمت واقعی و به روز خریداری و از سرمایه کشاورزی کشاورزان صیانت شود.
امام جمعه ملایر همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه بیکاری شد و افزود: تعداد زیادی از کارگرانی که به دلیل اخراج یا تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی همچون شرکت «کیان کرد» از بیمه بیکاری استفاده می کنند، دچار مشکلاتی شده اند که مسئولان و نمایندگان مجلس باید این مشکل را بررسی و حل کنند.
حجت الاسلام برقراری با تبریک انتصاب آیت الله صادق آملی لاریجانی به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد: ریاست این عالم ربانی و فیلسوف فرهیخته تحول عظیمی در ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد کند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار