نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1397 - 19:55   |   کد مطلب: 26129
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی موقوفه ملایر آغاز می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته احداث پلی‌کلینیک تخصصی از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله با دستور حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مصوب شد.

وی با بیان اینکه که احداث این پلی‌کلینیک یکی از وعده‌های تبلیغاتی ما در زمان انتخابات بود گفت: طی نشستی با معاون سازمان اوقاف پس از بازخوانی دقیق متن وقف‌نامه و وصیت‌نامه مرحوم سیف‌الدوله که ثلث اموال خود را برای امور خیریه وقف کرد، احداث پلی‌کلینیک تخصصی برای بیماران این شهرستان از محل عواید وقفی این مرحوم مصوب شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس احداث این کلینیک را کار بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان دانست و تصریح کرد: در این نشست پس از طرح مباحث جدی در این حوزه  و با توجه به اینکه 63.5 درصد  اراضی ملایر موقوفه است مقرر شد تیمی تشکیل و مقدمات احداث پلی کلینیک ایجاد شود.

وی بیان کرد: این خبر مسرت‌بخش امروز پس از جلسه نهایی مدیرکل اوقاف استان همدان و معاون سازمان اوقاف کشور به بنده اعلام شد تا انتظار مردم ملایر در حوزه بهداشت و درمان از محل موقوفات محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار