5. دى 1397 - 17:50   |   کد مطلب: 26075
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر مطرح كرد
راه‌اندازی چندين کلاس هوشمند در ملاير
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: تاکنون دو ایستگاه مطالعه دانش‌آموزی و چندین کلاس هوشمند در دوره ابتدایی و متوسطه بهره‌برداری شده است.

به گزارش ملایری‌ها  ملایر هادی سلگی ظهر امروز در مراسم تجلیل از رتبه‌های پژوهشی دانش‌آموزان ملایر با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاهی است که وظیفه تعلیم و تربیت را برعهده دارد  اظهار کرد: در این دستگاه تربیت بر تعلیم اولویت دارد.

وی با توجه به اهمیت و جایگاه پژوهش تصریح کرد: ارزش کار پژوهش زمانی است که منجر به حل مشکل شود و قابلیت تعمیم داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: معلمان ما به صورت عملی کارهای مورد نیاز را انجام می‌دهند اما مستندسازی نمی‌شود در صورتی که اگر بتوانیم تجارب خود را مکتوب کرده و در اختیار همکاران قرار دهیم کار پژوهش و پژوهشگری بهتر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمانی مسائل و مشکلات دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت حل خواهد شد که اولویت اول نظام آموزش و پرورش باشد از افتتاح ایستگاه مطالعه دانش‌آموزی و کلاس‌های هوشمند در مدارس ملایر همزمان با هفته پژوهش خبر داد و گفت: تاکنون دو ایستگاه مطالعه دانش‌آموزی و چندین کلاس هوشمند در دوره ابتدایی و متوسطه بهره‌برداری شده است.

سلگی با توجه به اجرای طرح «ایران مهارت» در مدارس متوسطه تصریح کرد: دبیرستان هیات امنایی حاج حسن فرهادی‌فر امسال 40 میلیون تومان برای تعمیر، تجهیز و هوشمندسازی مدرسه هزینه کرده و هم اکنون در سه رشته میوه‌آرایی، صنایع دستی و کیف‌دوزی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

در این مراسم از رتبه‌های برتر، درس‌پژوهی، اقدام پژوهی و زندگی پژوهی که در سال تحصیلی 97-96 حائز رتبه برتر شده‌اند تجلیل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار