5. دى 1397 - 17:45   |   کد مطلب: 26071
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال، سه طرح بزرگ ورزشی شامل فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری، پایگاه قهرمانی ملایر و سالن ورزشی روستای «ینگی کند» به بهره برداری می رسد.

به گزارش ملایری‌ها مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از مهمترین طرح های ورزشی این شهرستان است که عملیات اجرایی آن به دلیل کمبود اعتبارات طولانی شد.
وی افزود: تاکنون برای احداث این ورزشگاه 150 میلیارد ریال هزینه شده که طبق برآورد حدود 80 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل نیاز دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه امسال 40 میلیارد ریال اعتبار به ورزشگاه پنج هزار نفری اختصاص یافت ادامه داد: در حال حاضر این طرح 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضایی بیان کرد: فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.
وی افزود: عملیات تکمیل این طرح بزرگ ملی در فازهای بعدی بلافاصله پس از افتتاح فاز نخست و تخصیص اعتبارات لازم انجام می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین پایگاه قهرمانی را نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 150 مترمربع در مجموعه ورزشی کوثر احداث شده است.
رضایی با بیان اینکه پایگاه قهرمانی ملایر به عنوان یک مرکز استعدایابی و نخبه پروری دومین پایگاه استان همدان است افزود: هم اکنون وسایل بدنسازی و تجهیزات این پایگاه توسط استان در تمامی رشته ها تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این طبق هماهنگی هیات ورزش همگانی ملایر و همکاری شهرداری، تعداد 17 وسیله ورزشی در مجموعه ورزشی تختی بالای زمین چمن تجهیز و نصب شد.
رضایی ادامه داد: سالن ورزشی چندمنظوره روستای «ینگی کند» نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجرا است و طی روزهای آینده کف پوش آن نصب می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی از سال 89 آغاز شد و تاکنون 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای آن هزینه شده است.
رضایی افزود: سالن ورزشی ینگی کند دارای 926 مترمربع فضای ورزشی است و امیدواریم فضایی مناسب برای پرداختن جوانان روستا به امر ورزش باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار