29. آذر 1397 - 18:43   |   کد مطلب: 26036
شهردار ملایر از نصب چهار المان «یلدا مبارک»، «ننه سرما» و «انار» و «آدم برفی» در اين شهر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا و در پی استقبال شهروندان از نصب المان‌های مناسبتی، این بار نیز شهرداری اقدام به طراحی، ساخت و نصب المان‌های ویژه شب یلدا شامل استندهای «یلدا مبارک»، «ننه سرما» و المان‌های «انار» و «آدم برفی» کرده است.

وی افزود: المان‌ها توسط نیروهای سازمان طراحی و ساخته شده و امیدواریم با نصب المان‌های موضوعی در مناسبت‌های مختلف نشاط را در سطح شهر ایجاد کنیم.

شهردار ملایر با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد، سامانه‌های جدیدی در شهرداری نصب می‌شود افزود: این سامانه‌ها شامل 11 سامانه بوده که هرکدام به طور کامل توسط کارشناسان اعزامی از شرکت توضیح و مورد بحث و بررسی مسوولان قرار گرفته که بعد از تصمیم نهایی خریداری، اجرا و پیاده‌سازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی هر کدام از سامانه‌ها گامی در راستای تکریم ارباب رجوع و سهولت در خدمات‌رسانی به همشهریان برداشته خواهد شد.

بابایی گفت: در آینده نزدیک همشهریان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دیگر نیازی به مراجعات مکرر به شهرداری نخواهند داشت.

وی به خدمات انجام شده در بخش‌های مختلف حوزه شهری اشاره کرد و گفت: امسال به همت سازمان عمران شهرداری 67 هزار و 902 متر مربع آسفالت‌ریزی در خیابان‌های ملایر انجام شد که از این میزان 62 هزار و 223 متر مربع به صورت لکه‌گیری بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌ها و 5 هزار و 700 متر مربع نیز پخش آسفالت با دستگاه فینیشر بوده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه برای این میزان لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌های سطح شهر 4 هزار و 265 تن آسفالت مصرف شده است خاطرنشان کرد: قیر لازم برای تهیه این آسفالت‌ها 221 تن بوده که 60 تن آن یارانه‌ای و 161 تن توسط شهرداری خریداری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار