نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. آذر 1397 - 23:28   |   کد مطلب: 26027
مدیر آموزش ‌و پرورش ملایر با اشاره به شرکت ۸۴۰ نفر از همکاران ابتدایی در دوره ضمن خدمت ارتقاء قرآن اشاره کرد و گفت: دوره ضمن خدمت آموزش ارتقاء قرآن، زندگی با قرآن، عترت و نهج البلاغه در چهار بازه زمانی برای مدیران، مدیر آموزگاران، معاونان و آموزگاران برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها  هادی سلگی مدیر آموزش ‌و پرورش ملایر سه‌شنبه ۲۰ آذر ماه در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش ملایر، افزود: با تلاش معلمان و مدیر دبستان ابونصر فارابی ملایر، موفق شدیم گواهی کیفیت را بر اساس شاخص‌های مدنظر، از سازمان ملی استاندارد کشور اخذ کنیم افتخاری برای شهرستان ملایر است.
وی با بیان اینکه در بحث طرح نماد همه دستگاه های ذیربط کمک می دهند تا دانش آموزان خوب و مفیدتری تربیت شود تا شهروند خوبی برای جامعه باشند، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورا و همکاری اداره آب و گاز شهرستان، مشکل آب و گاز اردوگاه فجر برطرف می شود.
سلگی به شرکت ۸۴۰ نفر از همکاران ابتدایی در دوره ضمن خدمت ارتقاء قرآن اشاره کرد و گفت: دوره ضمن خدمت آموزش ارتقاء قرآن، زندگی با قرآن، عترت و نهج البلاغه در چهار بازه زمانی برای مدیران، مدیر آموزگاران، معاونان و آموزگاران برگزار می شود.
وی در راستای اهمیت برگزاری دوره ضمن خدمت ارتقاء آموزش قرآن، تأکید کرد: سواد قرآنی همان دانش و مهارت پايه و اعتقاد و علاقه به يادگيری قرآن بـرای بهـره‌گیـری مسـتمر و مادام‌العـمر از قـرآن‌كـريم اسـت.
وی افزود: هدف آموزش عمومی قرآن، نمی‌تواند صرفا دستيابی به دانش و مهارت خاصی در ارتباط با قرآن‌كريم باشد، بلكه بايد توانايی و قابليتی فراهم آورد كه فرد بتواند ضمن انس و ارتباط دائمی با قرآن‌كريم، پيوسته خود را در معرض تزكيه و تعليم الهی قرار دهد.
سلگی یادآور شد: مهم‌ترين هدف آموزش قرآن در پايان دوره آموزش و پرورش عمومی، دستيابی دانش ‌آموزان به سواد قرآنی است بنابراين مناسب است تحقق سواد قرآنی به‌عنوان مبنا و هدف برنامه‌‌ريزی در آموزش عمومی قرآن در آموزش و پرورش مد‌نظر قرار گيرد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار