نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1397 - 11:07   |   کد مطلب: 26002
آیین تجلیل از نام آوران و حامیان ورزش ملایر تبا حضور ورزشکاران و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین وجود توان و ظرفیت بیشمار در این شهرستان بویژه در عرصه ورزشی را موجب افتخار دانست.
حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه ذات ملایر نخبه پروری است اظهار داشت: علاوه بر این قرار گرفتن ملایر در جایگاه نخست شهر فرهنگی استان، وظیفه مسئولان و نمایندگان این شهرستان را برای بارور کردن این همه توانمندی و استعداد دوچندان می کند.
وی با تاکید بر اینکه ملایر در هنر بویژه تئاتر، ورزش های انفرادی و کشتی در کشور حرف برای گفتن دارد افزود: اگر دست به دست هم دهیم، می توانیم به اهداف بلند شهرستان در حوزه های مختلف دست پیدا کنیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به ثبت جهانی انگور ملایر گفت: بزودی جشن باشکوه جهانی شدن انگور ملایر با حضور مسئولان برگزار می شود و باید از تمامی ظرفیت ها و استعدادی های این شهرستان بویژه در عرصه هنر استفاده کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز در این آیین بیان کرد: آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران و حامیان ورزش ملایر پس از 2 سال وقفه با حمایت ویژه نمایندگان این شهرستان و هیات مدیره بازار مبل ملایر و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان همدان و فرماندار ویژه ملایر برگزار شد.
مهدی رضایی با اشاره به جایگاه ورزش طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: در شرایط کنونی اگر می خواهیم در تمامی عرصه ها پیشرفت و خلاقیت داشته باشیم، باید ورزش در اولویت قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با ورود بیشتر خیران، نیکوکاران و حامیان ورزش، بیشتر از گذشته شاهد موفقیت ها و پیشرفت های خوبی در عرصه ورزش این شهرستان همانند سال های قبل باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: ملایر مهد قهرمانان و ورزشکاران نامی کشور است که همواره در رشته‌ های مختلف ورزشی نام این شهرستان و استان را در میادین ملی و بین‌ المللی پرآوازه کردند.
رضایی با اشاره به تجلیل از سه جانباز ورزشکار ملایر ادامه داد: در این آیین از «محمد نوربخشان» جانباز 70 درصد و پیشکسوت ورزش باستانی ملایر تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین همچنین از «داود چوبین» پیشکسوت ورزشکار ملایر، سه خانواده متوفی ورزشکار، 10 تن از حامیان ورزش ملایر، مسئولان و نمایندگان ملایر به عنوان حامی همیشگی ورزش این شهرستان تجلیل شد.
تجلیل از اعضای هیات مدیره بازار مبل ملایر نیز از دیگر بخش های این آیین بود که از زمان ملی شدن مبل و منبت ملایر و تشکیل هیات مدیره تاکنون، 2 میلیارد ریال به ورزش این شهرستان کمک کردند.
همچنین از 24 تن از مربیان حامی مالی ورزشی، 15 تن از داوران، هفت تن از قهرمانان ملی و برون مرزی، هفت تن از اردونشینان تیم ملی و 65 تن از قهرمانان و مدال آوران ورزش این شهرستان در 12 رشته ورزشی تجلیل به عمل آمد.
در این آیین لوح تقدیر و تندیس ورزش به نام آوران کشتی ملایر «مسعود مصطفی جوکار» و «جلال لطیفی» اهدا شد.
11 هیات ورزشی ملایر به عنوان برتر انتخاب شدند که در کنار 30 هیات ورزشی و 11 تن از نواب و روسای هیات های ورزشی این شهرستان از آنها تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار