نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1397 - 11:04   |   کد مطلب: 26001
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
اهدای 10 ویلچر به معلولان نیازمند ملایر
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اهدای 10 ویلچر به معلولان نیازمند خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابراهیم حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی معلومات مبلغان بومی در برنامه‌های فرهنگی اداره اوقاف همواره مورد تاکید بوده است اظهار کرد: در این راستا امروز یک دوره آموزشی برای 30 نفر از مبلغان در  حوزه علمیه برادران برگزار شد.

وی  با بیان اینکه از ظرفیت مبلغان  بومی برای برنامه‌های آرامش بهاری، یاس نبوی، ضیافت الهی، نشاط معنوی و خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و سایر برنامه‌های اوقاف استفاده می‌شود افزود: این دوره با حضور یکی از اساتید مجرب حوزه علمیه قم برای مبلغان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه از توزیع 10 عدد ویلچر همزمان با گرامیداشت روز معلولان توسط اداره اوقاف بین معلولان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: 9 نفر از این افراد با معرفی از سوی اداره بهزیستی این ویلچرها را تحویل گرفتند و یک ویلچر نیز به جامعه معلولان اهدا شد.

وی با بیان اینکه برای این تعداد ویلچر 6 میلیون و 800 هزار تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: تابستان امسال نیز 10 عدد ویلچر به معلولان نیازمند شهرستان از سوی اوقاف اهدا شده بود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار