نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آذر 1397 - 8:01   |   کد مطلب: 25996
رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: طرح زمستانی اداره راه ملایر از ۱۵ آذر ماه امسال در محورهای جاده‌ای این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ "جواد نگاهداری" از اجرای طرح زمستانی این اداره از 15 آذر ماه در ملایر خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

 

رئیس  اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت در ۵ راهدارخانه زاغه، آورزمان، یونس، زنگنه و مرکز اداره در راستای  حفاظت از ایمنی راه ها  برای اجرای طرح زمستانی خبر داد و افزود:  8 هزار تن ماسه و نمک نیز در و 8 هزار  لیتر سوخت در این اداره و راهدارخانه‌های شهرستان ذخیره  سازی شده است.

 

وی افزود:همچنین 80 نفر از  نیروهای این اداره  با 40 دستگاه  انواع ماشین آلات سبک و سنگر برای این طرح در محورهای مواصلاتی با آمادگی لازم در راهدارخانه ها مستقر هستند.

 

نگاهداری در ادامه عنوان کرد:  با هماهنگی انجام شده  با بخشداریها و دهیاریها در امر خدمت رسانی بیشتر به مردم بهبا کمک  تراکتورهای شخصی روستاییان داوطلب وصل  تجهیزات لازم از جمله تیغه  و.. در اختیار آنها  قرار می‌گیرد و از همیاری اهالی در امر پاک سازی مسیر روستایی استفاده می شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف راهداری و حمل و نقل جاده ای برقراری حمل و نقل ایمن و روان است قبل از رسیدن فصل سرما نیز اقداماتی از جمله مرتفع کردن پیچ های خطرناک، عریض نمودن جاده، خط کشی و نصب انواع تابلوهای هشدار دهنده  رفع نقاط حادثه خیز و.. انجام شده است .  

دیدگاه شما

آخرین اخبار