نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1397 - 6:59   |   کد مطلب: 25981
مدیر امور بین الملل و سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ملایر گفت: با حمایت مالی اتحادیه اروپا(EU) قرارداد جدید بین دانشگاه ملایر و کشور لیتوانی برای تبادل استاد و دانشجو منعقد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر میلاد منافی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این امر در راستای انعقاد قرارداد بین المللی اراسموس پلاس جدید با دانشگاه VGTU لیتوانی انجام گرفته است.
وی افزود: در راستای سیاست های کلی دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارتقای جایگاه علمی دانشگاه و با همت مدیریت امور بین الملل دانشگاه ملایر، طرح جدید Mobility of Credit از برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا در حوزه تبادل استاد و دانشجو با لیتوانی منعقد شد.
منافی ادامه داد: پیرو این قرارداد بین المللی و بر اساس تفاهم طرفین، با حمایت مالی اتحادیه اروپا در 2 سال متوالی 2018 تا 2020 بین دانشگاه ملایر و Vilnius Gediminas Technical University کشور لیتوانی، تبادل استاد و دانشجو برای رشته ها و مقاطع تحصیلی مورد مشارکت انجام می شود.
مدیر امور بین الملل و سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ملایر بیان کرد: سال 2017 نیز طرح بین المللی دیگری با دانشگاه کشور لیتوانی منعقد شد که با انعقاد این قرارداد جدید، تعداد طرح های مشترک دانشگاه ملایر با اتحادیه اروپا به چهار مورد رسیده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار