نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1397 - 18:54   |   کد مطلب: 25972
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: کاراته کاران ملایری در مسابقات کاراته آزاد قهرمانی استان همدان به مقام برتر این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ مهدی رضایی اظهار داشت: جمعه گذشته ملایر میزبان مسابقات قهرمانی کاراته استان در 2 سبک آزاد و کنترلی بود که ملایر قهرمان کاراته آزاد این مسابقات شد.
وی افزود: تعداد 290 تن از کاراته کاران استان در قالب 13 تیم از شهرستان های مختلف این استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این مسابقات شرکت کردند.
رضایی بیان کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و هفته بسیج در سالن سه هزار نفری الغدیر ملایر و به همت هیات کاراته استان و همکاری اداره ورزش و جوانان ملایر برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش کاراته آزاد تیم باشگاه تختی ملایر با کسب 89 امتیاز مقام نخست و تیم های باشگاه ایچی گکی با کسب 68 امتیاز و باشگاه ماتسوشیما هر دو از همدان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در بخش کاراته کنترلی نیز تیم های باشگاه شکوفه های بهشت با کسب 102 امتیاز و باشگاه سهرابی با کسب 97 امتیاز هر دو از همدان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.
رضایی افزود: تیم باشگاه شهید عزیزی ملایر نیز با کسب 95 امتیاز مقام سوم این مسابقات را در بخش کنترلی کسب کرد.
در این مسابقات از سوی هیات کاراته استان و شهرستان از تلاش ها، حمایت ها و پیگیری های مستمر رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اهدای لوح تقدیر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار