نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آذر 1397 - 8:01   |   کد مطلب: 25966
فرماندار ملایر خبر داد
احداث 20 باب خانه ورزش در بخش جوکار
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به آغاز بهره‌برداری از 16 باب خانه ورزش از اخذ مجوز برای احداث 20 باب خانه ورزش دیگر در بخش جوکار خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ باب اله فتحی از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مجموعه مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش منطقه جوکار در اجرای منظم المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی تجلیل کرد و گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها، افزون بر ارتقاء سلامت و تمایل به انجام فعالیت‌های ورزشی، به ایجاد نشاط و افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان نیز منجر خواهد شد.

وی توجه به ورزش و انجام مستمر و جمعی برنامه‌های ورزشی در کنار ارتقاء شاخص‌های آموزشی را از لوازم و بایدهای تحقق اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: زنگ و ساعت ورزش، فرصت و موقعی مقتنم برای آموزش مباحث مهم کاربردی اجتماعی، همچون انجام کار جمعی و رقابت سالم، قانونمند و اخلاق محور در راه رسیدن به اهداف و موفقیت‌های شخصی و جمعی به دانش‌آموزان در کنار پرورش قوای جسمی است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به نقش و جایگاه ورزش در حفظ و ارتقاء سلامت جسم و جان گفت: انجام فعالیت و اجرای برنامه‌های ورزشی موجب نشاط و پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود.

وی آغاز بهره‌برداری از 16 باب خانه ورزش و اخذ مجوز برای احداث 20 باب خانه ورزش دیگر در بخش جوکار را از جمله این اقدامات مهم برشمرد و افزود: گسترش نفوذ ورزش در زندگی مردم و افزایش جامعه هدف در انجام فعالیت‌های ورزشی در مناطق روستایی، از دیگر اقدام‌هایی است که تحقق آن مورد حمایت دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار