نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آذر 1397 - 8:46   |   کد مطلب: 25964
رییس اداره برق جوکار از احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در شهر ازندریان خبر داد

به گزارش ملایری‌ها، مهندس جابری در تکمیل این خبر اظهار داشت: با توجه به تقاضای زیاد در خصوص نصب تیر برق و کنتور در ازندریان، 135 عدد پایه تیر برق 9 متری نصب شده است.

وی به  نصب 4 کیلومتر کابل خودنگهدار در ازندریان اشاره نمود و افزود: باتوجه به پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر ازندریان 4 عدد تیر برق 12 متری و 1 عدد تیر برق 9 متری در خیابان الوند نصب شده است.

رییس اداره برق جوکار  گفت: اطی چند روز آینده تیری های چوبی با همکاری شهرداری ازندریان از وسط خیابان الوند که سد معبر برای عبور و مرور بود، جابجا خواهند شد.

کی از اعضای شورای اسلامی شهر ازندریان  گفت: اقدامات خوبی در خصوص جابجایی تیرهای برق، نصب تیر برق و کابل خودنگهدار  برای رفاه شهروندان صورت گرفته که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

احسان غفاری به افزایش جمعیت و وسعت شهر ازندریان در طی چند سال اخیر  اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش و وسعت جمعیت به تبع آن نیز خدمات عمرانی نیز گسترش می یابد.

وی گفت: با توجه به تعاون و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهیم بست تا  شهروندان در رفاه و آسایش بیشتر باشند.

غفاری در ادامه از نصب لامپ جهت روشنایی معابر شهر خبر داد و افزود: حدودا 200 عدد لامپ توسط شهرداری خریداری شده است که می تواند تا حدودی مشکلات روشنایی معابر را بر طرف نماید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار