نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آذر 1397 - 9:23   |   کد مطلب: 25958
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «پوریا احمدی منفرد» با کسب عنوان سومی و مدال برنز مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور، جواز حضور در مسابقات 2022 وزنه برداری جهان را کسب کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی اظهار داشت: این وزنه برداری ملایری در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور مدال برنز را از آن خود کرد.
وی افزود: با کسب این مدال، وی موفق شد جواز حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را برای شرکت در مسابقات 2022 وزنه برداری جهان کسب کند.
رضایی افزود: «پوریا احمدی منفرد» در معیت تیم منتخب استان همدان به این مسابقات اعزام شد که از این تیم 9 نفره، 6 تن از وزنه برداران ملایری بودند.
وی ادامه داد: در این مسابقات همچنین «ابوالفضل امیری» دیگر وزنه بردار نوجوان ملایری موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین به قهرمانی تیم فوتسال ملایر در لیگ برتر استان اشاره و بیان کرد: تیم سروش ملایر با شکست حریفان خود قهرمان لیگ برتر فوتسال استان همدان شد.
رضایی گفت: در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان که با حضور پنج تیم از مردادماه امسال آغاز شد، تیم سروش ملایر بدون شکست و با بالاترین امتیاز و بیشترین تعداد گل زده، فاتح لیگ فوتسال استان شد.
وی ادامه داد: تیم فوتسال سروش ملایر جام قهرمانی خود را به شهید مدافع حرم «حاج حیدر ابراهیم خانی» تقدیم کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار