نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1397 - 20:13   |   کد مطلب: 25953
مراسم تجلیل از خیران و فعالان اردوهای جهادی به همت بسیج دانشجویی ملایر در دفتر امام‌ جمعه ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسئول بسیج دانشجویی ملایر نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت 57 گروه جهادی در شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: هدف ما در این اردوهای جهادی ساخت جوانانی در تراز انقلاب است.

محسن کریمی یادآور شد: اردوهای جهادی محلی است که جوانان برای آینده ایران اسلامی ساخته‌ شده و نیروی کار مولد برای آینده کشور تربیت می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی ملایر، اظهار کرد: به همت دانشجویان بسیجی و همکاری کمیته امداد، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها، 3 واحد مسکونی در روستاهای سنگده، حسین‌آباد شاملو و قلعه میرفتاح و منبع آب روستای سنگده ساخته شد.

مسئول بسیج دانشجویی ملایر گفت: قبل از حضورم در بسیج دانشجویی فکر می کردم کار جهادی که اوایل انقلاب انجام می‌شد امروز در حد یک شعار شده است اما وقتی فعالیت جهادی بسیجیان را در اردوهای جهادی دیدم، متوجه شدم جهاد همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه هنوز هم می‌شود کار جهادی انجام داد، تصریح کرد: اگر یک پروژه در بروکراسی اداری برود، هیچ گاه به‌ سرعت کار جهادی بسیجیان دانشجو انجام نمی‌شود و شاید شاهد افتتاح یک پروژه به این سرعت نباشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار