نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1397 - 6:19   |   کد مطلب: 25945
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
فعالیت 851 نفر روز در اردوی جهادی ملایر
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: تاکنون 851 نفر روز اردوی جهادی در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛علی سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج نیروی همه عرصه ‌ها است، اظهار داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی خدمات‌رسان و جهادگران بسیجی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: اقدامات این گروه‌ها شامل فعالیت‌های عمرانی، توزیع سبد معیشتی، بهسازی کوچه و خیابان و معابر عمومی و هر آنچه که خدمت بر مردم است، می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه 56 گروه سطح‌بندی شده داریم، ابراز داشت: 10 منطقه هدف مشخص شده که اولویت با این مناطق است.

وی ادامه داد: تاکنون 851 نفر روز اردوی جهادی در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار شده است.

سیاوشی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر اظهار داشت: در راستای طرح کرامت پروژه پایگاه فرهنگی داریم که با مشارکت مهندسی و شهرداری ملایر حدود 60 میلیون اعتبار دارد و پروژه مسجد طفلان مسلم در منطقه محروم نیز 10 میلیون اعتبار دارد.

وی افزود: حدود 20 دوره کلاس آموزشی از قبیل زنبورداری، زعفران، دام سبک و سنگین، گیاهان دارویی، کشت گلخانه‌ای، آبزیان و طیور برگزار کرده‌ایم که حدود 450 نفر طی 6 ماهه اول سال در کلاس‌های ما شرکت کرده‌اند و مربی را به روستاها اعزام کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در راستای طرح کرامت اجرای طرح کارفرمایی را نیز داشته‌ایم، گفت: دو طرح مبل و منبت در مجموع 170 میلیون تومان تسهیلات از کارگروه صیانت دریافت کرده که با اشتغال 17 نفر انجام پذیرفته و  در همین راستا یک تسهیلات 10 میلیون تومانی و یک تسهیلات 30 میلیون تومانی خود اشتغالی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان پرداخت شده است، گفت: 110 میلیون تومان نیز تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های گیاهان دارویی، زعفران، شیره‌پزی، چیپس میوه، زنبور عسل و... پرداخت شده است.

سیاوشی ابراز داشت: در هفته بسیج پروژه جدول‌کشی آشاق قعله با اعتبار پرداختی بسیج سازندگی 13 میلیون تومان و آبرسانی روستای طاسبندی با اعتبار 5 میلیون و پروژه‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت بسیج دانشجویی و محلات که در روستاهای سنگده، حسین آباد، ناظم قعله، میرفتاح و ساخت یک خانه با مشارکت بسیج طلاب در روستای دهنو افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار