نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1397 - 16:31   |   کد مطلب: 25940
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: وقوع دو حادثه دردناک تصادف در نهاوند طی کمتر از 24 ساعت 7 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ملایری‌ها مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: وقوع دو فقره تصادف در محورهای شهرستان نهاوند طی 24 ساعت گذشته متأسفانه 7 کشته و ۵ مجروح برجای گذاشته است.

وی در ادامه گفت: در حادثه هولناک تصادف خودروی سواری پژو و تریلی در محور نهاوند - فیروزان متأسفانه هر 6 سرنشین خودروی سواری در دم جان باختند.

با توجه به بارش‌های روز گذشته و لغزندگی سطح جاده‌ها احتمال بروز حادثه در این روزها بیشتر است که رانندگان باید احتیاط کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در تشریح این حوادث بیان کرد: این حادثه در محدوده روستای دهقان آباد چولک نهاوند رخ داد و دو کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی به‌ موقع در صحنه حادثه حاضر شدند که متأسفانه به علت شدت تصادف هر 6 سرنشین پژو فوت شدند.

وی افزود: با وجود شدت بارش‌ها و با تلاش چند ساعته عوامل امدادی دو خودرو رهاسازی و فوت‌شدگان به سردخانه منتقل شدند.

دارابی در مورد حادثه مرگبار رانندگی دیگر در نهاوند، گفت: در این حادثه که در جاده کمربندی نهاوند به بروجرد و مقابل دانشگاه دولتی نهاوند اتفاق افتاده بود یک دستگاه خودروی سواری پژو به علت واژگونی از روی پل سقوط کرد.

وی تصریح کرد: بعد از گزارش این حادثه طی ۶ دقیقه دو کد فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند در صحنه تصادف حضور یافتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند یادآور شد: بعد از عملیات امداد و احیاء مصدومان، متأسفانه یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحت فوت شد و دیگر مجروحین به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار