نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1397 - 8:23   |   کد مطلب: 25935
امام جمعه ملایر گفت: دانشجوی جوان بسیجی در برابر سیاست‌های انحرافی دشمن موضع محکمی دارد و هیچ‌گاه تبلیغات دشمن در دلش نفوذ نمی‌کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  مراسم تجلیل از خیران و فعالان اردوهای جهادی ملایر  به همت بسیج دانشجویی ملایر در دفتر امام‌ جمعه ملایر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری در این آئین با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جوان دانشجو، اظهار کرد: نسل جوان و مومن دانشجو باید دو ویژگی نرم‌خویی و استوار بودن در اعتقادات را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: جوان دانشجو باید اهل لج‌بازی نباشد و وقتی به یک واقعیت می‌رسد چون دل نرمی دارد به‌خوبی آن را بپذیرد.

امام‌ جمعه ملایر رفتار نیک و احترام به اساتید و بزگان را از دیگر ویژگی‌های یک جوان دانشجو بسیجی دانست و بیان کرد: جوان دانشجوی بسیجی  مؤدب‌ترین افراد است و رفتار سخیف از او سر نمی‌زند.

وی افزود: دانشجو مؤمن ما در کنار دل محکم و استوار، هیچ‌گاه تبلیغات دشمن در دلش نفوذ نکرده و در مقابل تبلیغات ماهواره‌ای دشمن و سیاست‌های انحرافی آن موضع محکمی دارد و به فرامین ولی فقیه گوش فرا می‌دهد.

برقراری اعتقاد راسخ در مسائل اعتقادی و عزم همچون کوه در ادامه تحصیل را از دیگر ویژگی‌های جوان مؤمن دانشجو برشمرد و تصریح کرد: این جوان مؤمن و بسیجی هنگام فراغت از درس و تحصیل نیز فی سبیل الله و برای کسب رضایت خلق خدا کار می‌کند.

وی ادامه داد: این سخن صریح قرآن است، هر کس در راه ما جهاد کن ددستش را می‌گیریم و وقتی شمع جهادی روشن شود کمک‌های الهی نیز رسیده و کار به‌ راحتی پیش برده می‌شود.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار