نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1397 - 6:28   |   کد مطلب: 25931
جانشین فرمانده سپاه ملایر خبر داد
برگزاری 110 برنامه شاخص در ایام هفته بسیج در ملایر
جانشین فرمانده سپاه ملایر از برگزاری 110 برنامه شاخص در ایام هفته بسیج در شهرستان ملایر خبر داد

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  نافع،علی مرتضی زنگنه در جمع اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ملایر از امروز به مدت یک هفته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج از برکات خداوند و از یادگاران مهم امام (ره) است، گفت: بسیج یعنی حضور همیشگی  در صحنه‌هایی که یک حرکت منطقی، عمیق و اسلامی و منطبق بر نیازهای اسلام و جامعه اسلامی نیاز است.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: روزی مأموریت بسیج مقابله در جنگ سخت بود و امروز مهم‌ترین و بارزترین مأموریت بسیج مقابله بل جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: امروز کشور ما درگیر جنگ نرم و اقتصادی است و دشمن همچون موریانه درصدد از بین بردن اعتقادات جوانان است که بسیج وظیفه مقابله با آن را دارد.

زنگنه تصریح کرد: سپاه ملایر در راستای مأموریت‌های بسیج در ایام هفته بسیج 110 برنامه شاخص در شهرستان ملایر برگزار می‌کند.

وی به برگزاری 60 نشست بصیرتی در سطح پایگاه‌های شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: این نشست‌ها با موضوع  اقدامات بسیج و دستاوردهای 40 ساله انقلاب برگزار می‌شود.

زنگنه شعار هفته بسیج را «بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت، وحدت و خدمت» عنوان کرد و گفت: دیدار نخبگان بسیجی و اقشار با امام‌ جمعه و فرماندار ملایر آغازگر برنامه‌های این هفته بود.

وی خاطرنشان کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در شهر ملایر و بخش‌های جوکار، سامن، زند و شهر اسلام‌آباد آق گل، سرکشی از خانواده‌های شهدا،  برگزاری برنامه میقات صالحین و حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، سخنرانی قبل از خطبه، برگزاری جام فوتسال بسیج در بین 95 پایگاه مقاومت و همایش بصیرتی ویژه فرهنگیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

جانشین فرمانده سپاه ملایر به افتتاح پروژه‌های اردوهای جهادی  طی ایام هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه‌ها شامل تأمین منبع آب شرب و ساخت یک باب ساختمان برای محرومین در روستای سنگده، تعمیر یک باب منزل مسکونی در روستای حسین‌آباد شاملو، تعمیر یک باب منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام (ره) در روستای قلعه میرفتاح و  جدول‌گذاری روستای اشاق قلعه با همکاری بخشداری و دهیاری است.

وی تجلیل از بسیجیان نمونه برادر و خواهر، برگزاری 5 یادواره شهدا، راهپیمایی نه به اعتیاد در روستای علی‌آباد و برگزاری دو یادواره آبروی محله را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

زنگنه اظهار کرد: شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج پنجم آذرماه با تجمع بسیجیان عاشورایی از گردان‌های بیت‌المقدس و 3 هزار بسیجی در سالن الغدیر با سخنرانی سردار علی شادمانی معاون قرارگاه خاتم‌الانبیاء خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی یک و سه‌ روزه در مناطق هدف، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان و خیرین جهادی  از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ملایر است.

جانشین فرمانده سپاه ملایر تصریح کرد: افتتاح 5 طرح اقتصاد مقاومتی شامل کاشت زعفران، کارگاه خیاطی، زنبورداری و برداشت عسل، دامداری و گیاهان دارویی از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما