نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1397 - 9:01   |   کد مطلب: 25917
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ، از برگزاری کرسی تلاوت قرآن در ملایر با حضور قاریان ممتاز کشور همزمان با هفته وقف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ "ابراهیم حسین خانی"  با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه وقف در ملایر اظهار کرد: این برنامه ها از 15 آبان ماه شروع و تا 25 آبان ماه ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ، دیدار مسئولان اوقاف با امام جمعه و مسوولان شهر ملایر، توزیع  بسته های غذایی بین محرومان،  زنگ وقف در مدارس، افتتاح دو طرح آموزشی عمرانی در مدارس،  تجلیل از یاوران وقف و خادمان موکب حضزت فاطمه الزهرا(س) در اربعین و.. را از  جمله برنامه‌های هفته وقف در ملایر دانست.

 

معاون  فرهنگی اوقاف و امور خیریه ملایر  در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با هفته وقف  غبارروبی امامزاده عبد الله ملایر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان ، برپایی خیمه‌های معرفت،   نمایشگاه وقف و ایستگاه همه واقف باشیم در ملایر برگزار می‌شود گفت: تخفیفات ویژه دندانپزشکی به مردم ، کمک هزینه به بیماران سرطانی ، کمک هزینه ی به دانش آموزان نیازمند، مسابقات فرهنگی و.. نیز در این هفته برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه از برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه معنوی با حضور  اساتید برجسته قرآن استاد جواد فروغی قاری بین المللی  و استاد سلیمانی پور حافظ  بین المللی کل قرآن  ساعت 10 تا 12 بیستم آبان ماه در محل دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.

 

حسین خانی اضافه کرد: سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر است  و گروه مدیحه سرایی بقیه الله از استان قم در این محفل نورانی اجرا خواهند داشت.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار