نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آبان 1397 - 12:00   |   کد مطلب: 25909
فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد:
سنگ اندازی در مسیر تولید غیرقابل قبول است
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: رفتارهای غیرمنطقی برخی مدیران که پا را از حریم ضوابط و قوانین فراتر گذاشته و پیش روی تولید، اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان سنگ اندازی می کنند، غیرقابل قبول است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  ایرنا، باب الله فتحی در بازدید از واحد دامپروری 2500 رأسی دشت نوین ملایر، سنگ اندازی پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان را نشانه ای از نامناسب بودن شرایط مدیریت و فضای کسب و کار دانست و افزود: مدیران اجازه ندارند با رفتارهای غیرمنطقی رونق اقتصادی شهرستان را با چالش مواجه کنند.
فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: اینکه شاهد باشیم برخی مدیران پا را از حریم قوانین فراتر گذاشته و با رفتار غیرمنطقی برای تولیدکنندگان مانع و مشکل ایجاد می کنند، هرگز برای ما قابل قبول نیست.
فتحی ادامه داد: در راستای کمک به تولیدکنندگان و رونق اقتصاد شهرستان وظیفه داریم برای رسیدگی به مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی به طور مستمر از این واحدها بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گیریم.
فرماندار ویژه ملایر رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت های مهم این شهرستان برشمرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای روان سازی و رفع موانع و مشکلات تولید، تداوم و ارتقای رونق اقتصادی پای کار باشند.
فتحی اضافه کرد: واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی نقش بسیار مهمی در رونق چرخه اقتصادی دارند و باید مورد حمایت و کمک قرار گیرند.
وی با اشاره به حمایت بنیاد مستضعفان از واحدهای بزرگ تولیدی و دامپروری در کشور همچون مجموعه بزرگ دامپروری ملایر بیان کرد: نقش بنیاد مستضعفان در کمک به بخش کشاورزی و دامپروری و واحدهای تولیدی در ایجاد ثبات و امنیت در بازار بسیار اثرگذار است.
فرماندار ویژه ملایر افزود: واحد دامپروری 2500 رأسی دشت نوین ملایر یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که با هدف ایجاد امنیت غذایی و اشتغال پایدار در کشور احداث شده است.
فتحی با اشاره به مسایل و مشکلاتی که این واحد تولیدی با آن درگیر است، خواستار تشکیل تیمی به سرپرستی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی مدیرعامل دامپروری شیرین دشت شد.
وی تاکید کرد: تیم تشکیل شده پس از حضور و بازدید میدانی از مسایل مطرح شده، رسیدگی و حل مشکلات این واحد بزرگ تولیدی را در اولویت قرار دهد.
معاون استاندار همدان همچنین بر لزوم کمک و مساعدت برای تداوم کار و فعالیت دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان تاکید کرد و افزود: به طور قطع رفع موانع غیراصولی پیش روی واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی بهترین مشوق برای حضور و جذب سرمایه گذاران به این شهرستان است.
فتحی اظهار داشت: رفع موانع و همراهی و همکاری مجموعه مدیران شهرستان این انگیزه را برای دیگر فعالان اقتصادی ایجاد می کند تا بستر مدیریتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان را برای حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، مجموعه 2500 راسی دامپروری شیرین دشت نوین ملایر، در زمینی به مساحت 90 هکتار در هشت کیلومتری شهر جوکار احداث شده است.
این واحد بزرگ صنعتی دارای بیش از 5200 راس دام سنگین مولد و غیرمولد است و روزانه قادر به تولید 90 تن شیر است.
واحد دامپروری دشت نوین ملایر هم اکنون برای 150 تن به صورت مستقیم و برای حدود 600 تن به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار