نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1397 - 23:32   |   کد مطلب: 25902
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان موتورسیکلت‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: در عملیاتی‌های پلیسی جداگانه ماموران انتظامی ملایر موفق به دستگیری سارقان ۱۲ دستگاه موتور‌سیکلت شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ داود علی‌بخشی ظهر امروز در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارش‌هایی‌مبنی بر سرقت چند دستگاه‌ موتور‌سیکلت از شهرستان ملایر، پلیس مکان‌های سرقت را بررسی انتظامی و امنیتی کرد و با نظارت‌های متعدد محور‌های اصلی شهری سارقان را دستگیر کرد. آنان هم به سرقت این تعداد موتور‌سیکلت اعتراف کردند.

علی بخشی افزود: 2نفر از سارقان در اطراف مکان‌های ورزشی پرسه می‌زدند و با غلفت مالکان موتورسیکلت‌ها، این وسایل نقلیه سبک را به سرقت می‌بردند. که از مکان پنهان کردن سارقان، در این عملیات 2 دستگاه موتورسیکلت کشف شد و متهمان به دستگاه قضایی تحویل داده شدند بررسی بیشتر برای کشف سایر موتور‌سیکلت‌های سرقتی هم ادامه دارد.

وی گفت: در عملیاتی دیگر هم ماموران کلانتری‌های 11 و 13 و پلیس آگاهی ملایر موفق به کشف 4 دستگاه موتور‌سیکلت سرقتی شدند در این ماموریت انتظامی هم متهمان بعد از دستگیری و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: کنترل و نظارت و برخورد با حمل و جابه‌جایی کالای قاچاق همچنان ادامه دارد و در روز‌های گذشته هم  یکدستگاه کامیون با 62 راس گوسفند قاچاق در یکی از محور‌های شهرستان ملایر به ارزش 100 میلیون تومان کشف شده است.

سرهنگ علی‌بخشی تاکید کرد: افزایش روز‌افزون قیمت دام به خصوص دام‌های سبک موجب شده است که برخی با سو‌استفاده از ناآگاهی‌دامداران دام‌های آنان را با قیمت پایین خریداری کرده و به نقاط دیگر منتقل کنند تا سود ‌هنگفتی به جیب بزنند که اکثر این دام‌ها هم مجوز قانونی حمل ندارد و قاچاق محسو‌ب می‌شود لذا ضرروی است که دامداران هوشیار باشند و گول افراد سود‌جود را نخورند.

وی از همه شهروندان تقاضا کرد تا اگر به مواردی مشکوکی در حمل و جابه‌جایی دام مواجه شدند به سرعت موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا با اقدام به موقع پلیس مانع از اختلال اقتصادی در جامعه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار