نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آبان 1397 - 7:54   |   کد مطلب: 25894
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در موکب حضرت فاطمه زهرا (س) ملایر روزانه از حدود 10 هزار زائر حسینی با غذای گرم و میان وعده پذیرایی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ باب اله فتحی در استقبال از زائران اربعین حسینی که از طریق خط آهن ملایر، کرمانشاه عازم زیارت عتبات عالیات بودند، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بیان داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین تنها یک راهپیمایی نیست، بلکه ابراز عشق و علاقه مردم مسلمان سراسر دنیا به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان است.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از اتحاد و همدلی بین امت اسلامی در سراسر دنیا دارد و قطعاً این راهپیمایی اثرات فرهنگی زیادی به‌ویژه در بین جوانان به دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: روزانه پنج رام قطار از تهران به سمت ملایر و کرمانشاه در حرکت هستند و همین تعداد قطار نیز از مسیر کرمانشاه به ملایر و تهران زائران را منتقل می‌کنند.

وی ادامه داد: روزانه حدود یک هزار نفر از زائران حسینی از این مسیر در حال تردد هستند و در ایستگاه راه‌آهن ملایر توقف می‌کنند و توسط موکب‌های شهرستان ملایر از آن‌ها پذیرایی به عمل می‌آید.

فتحی با اشاره به اینکه همه مردم توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند، تصریح کرد: برخی از افراد با پذیرایی از زائران حسینی در ثواب این پیاده‌روی سهیم می‌شوند و این افراد با هر موقعیت اجتماعی که دارند خالصانه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: موکب اصلی شهرستان ملایر در کنار آرامستان بهشت هاجر واقع‌شده و با کمک‌های خوب مردمی و همچنین تعامل و تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: در موکب حضرت فاطمه زهرا (س) ملایر در روز از حدود 10 هزار زائر حسینی با غذای گرم و میان وعده پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار