نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. مهر 1397 - 13:23   |   کد مطلب: 25886
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضتی که طی سه سال گذشته در راستای آسفالت روستاهای این شهرستان انجام شد، با چندین سال گذشته برابری می کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا،حجت الاسلام احد آزادیخواه در نشست بررسی مشکلات طرح هادی و بهسازی روستاهای شهرستان ملایر که با حضور معاون عمران توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور برگزار شد افزود: در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزایش اعتبارات بنیاد مسکن به صورت جدی توسط نمایندگان پیگیری می شد.
وی اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی روستاهای این شهرستان با موافقت معاون عمران روستایی بنیاد مسکن را زمینه ای برای تسریع در روند بهسازی روستاهای ملایر دانست که یکی از مطالبه جدی روستاییان است.
حجت الاسلام آزادیخواه تلاش ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب را شایسته تقدیر دانست و گفت: نهادهایی همچون بنیاد مسکن که برخاسته از انقلاب هستند، خدمات وسیعی به مردم انجام می دهند که غیرقابل انکار است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم مدیرکل بنیاد مسکن همدان را یکی از مدیران موفق و پای کار دانست و خواستار افزایش اعتبارات لازم برای اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی و افزایش سهمیه قیر اعتباری شد.
معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز بهسازی 20 روستا تنها در یک بخش شهرستان را حاصل زحمات و تلاش های بنیاد مسکن دانست و بر ضرورت تداوم و تسریع در تکمیل مراحل اول و دوم طرح های بهسازی روستایی با اختصاص اعتبارات تاکید کرد.
حسین فارسی پرداخت دیون پیمانکاران طرح های بهسازی روستایی را از دیگر ضرورت ها برشمرد و گفت: بهسازی سه روستای عباسیه، اوج تپه و دهنوآورزمان ملایر انجام شده، اما هنوز دیون پیمانکاران پرداخت نشده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار