نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1397 - 10:26   |   کد مطلب: 25878
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در حال حاضر چندین طرح عمرانی در حوزه های مختلف این شهرستان در دست اجرا است که اولویت ما تکمیل این طرح های نیمه تمام است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ باب الله فتحی در دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان از طرح های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا ابتدا طرح های نزدیک به بهره برداری را تکمیل کنیم و سپس به سمت تکمیل دیگر طرح ها و در صورت نیاز تعریف طرح جدید پیش برویم.
وی بیان کرد: با توجه به طرح های در دست اجرا به ویژه طرح هایی که میزان قابل توجهی پیشرفت فیزیکی دارند، چنانچه در سیاست های ابلاغی دولت نیز مطرح است، بتوانیم طرح های نیمه تمام این شهرستان را تکمیل کنیم.
معاون استاندار همدان تکمیل طرح های در حال اجرا در حوزه راه به ویژه چهار خطه محورهای اصلی ملایر به بروجرد، ملایر، آورزمان به نهاوند و ملایر- اراک را از اولویت های نخست این شهرستان عنوان و بر لزوم تکمیل آنها تاکید کرد.
فتحی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها علاوه بر ارتقای ایمنی رانندگی و روان سازی تردد در محورهای ارتباطی، جایگاه ترانزیتی این شهرستان را در استان همدان و کشور ارتقا می دهد.
وی ضمن تقدیر از سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان به ملایر، حضور مستمر مسئولان استانی در شهرستان ها را موجب افزایش تعامل و درک نیازمندی ها در نگاه مدیریت استان دانست.
فرماندار ویژه ملایر افزود: این تعامل به طور قطع به پیشبرد بهتر برنامه ها و رفع مسائل شهرستان کمک می کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان نیز با بیان اینکه ملایر از نقش و جایگاه ارزنده ای از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان برخوردار است اظهار داشت: تلاش ما نیز طبق سیاست های دولت تدبیر و امید تکمیل طرح های نیمه تمام است.
سید اسکندر صیدایی افزود: در این راستا برنامه ریزی ها و تخصیص اعتبارات آتی، با هماهنگی مدیران و مسئولان ارشد شهرستانی و بر اساس اولویت های اعلام شده ملایر انجام می شود.
وی گفت: با توجه به تاکیدهای دولت بر اتمام طرح های نیمه تمام، استان همدان آمادگی لازم برای واگذاری طرح های در حال اجرا را به بخش خصوص دارد.
صیدایی افزود: به همین منظور این آمادگی در استان همدان وجود دارد تا طرح های مختلف دولتی که برای برخی از این طرح ها مبالغ قابل توجهی سرمایه گذاری شده است، برای بهره برداری سریعتر به بخش خصوصی واگذار شود.
به گزارش ایرنا، به منظور بررسی آخرین شرایط و نیازمندی های طرح های عمرانی در دست اجرای ملایر، رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان از طرح هایی همچون ساختمان پژوهشکده انگور و کشمش و کتابخانه مرکزی دانشگاه ملایر، خوابگاه دانشگاه خوارزمی، مصلی ملایر و چهارخطه محورهای ملایر- توره، ملایر- آورزمان به نهاوند و ملایر- سامن- بروجرد بازدید کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار