پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

21. مهر 1397 - 11:58   |   کد مطلب: 25873
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از پیش‌بینی و اجرای بیش از هشتاد برنامه متنوع فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان ملایر خبر داد.

مهدی رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های متنوع شامل مباحث ورزشی، فرهنگی، قهرمانی و... با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ورزش و نشاط ا اجتماعی برگزار می‌شود.

وی از پیش‌بینی و اجرای بیش از 80 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها توسعه و زیرساخت‌های ورزشی در شهر و روستاها در بخش‌های تابعه شهرستان در نظر گرفته‌ شده تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استفاده از توان و امکانات آن‌ها به‌ منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت‌بدنی تلاش شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک درمانی خاص ورزشکاران، بیان کرد: این کلینیک به‌ صورت رایگان برای ورزشکاران بوده که دو پزشک عمومی، دو مشاور روانشناسی و یک متخصص آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی در آن حضور دارند.

وی افزود: زنگ ورزش، افتتاح پایگاه قهرمانی شهرستان، افتتاح ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان با 12 دستگاه ورزشی و تجهیز آن، افتتاح دو کارگاه سبدبافی و خیاطی، افتتاح دو باشگاه ورزشی در شهر آق‌گل و روستای حسین‌آباد شاملو و میزبانی ورزش صبحگاهی استان از برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این هفته است.

رضایی تصریح کرد: افتتاح 4 باب خانه ورزش روستایی، اعزام 30 گروه از سمن‌ها به روستاها با عنوان یاوران سلامت و فعالیت در زمینه‌ مبارزه و پیشگیری استفاده از مواد مخدر، ازدواج آسان و سلامت روان، برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی 3 هزارنفری کوهنوردان با نصب تابلوی مرحوم محمد زنگنه کوهنورد با اخلاق و شاخص شهرستان ملایر، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و دعوت از اساتید برجسته کشور برای مدرسی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی در سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان بسیجی، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور در منازل پیشکسوتان، قهرمانان و شهدای ورزشکار، تشکیل هیأت اهداء خون و حضور در پایگاه‌های انتقال خون شهرستان از برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سطح شهرستان است.

انتهی پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار