نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مهر 1397 - 9:21   |   کد مطلب: 25864
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: ملایر همچنان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در انتهای جدول است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ باب الله فتحی در کارگروه فرعی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر با اشاره به این‌که اولویت اصلی کشور ایجاد اشغال است، اظهارداشت: با توجه به دغدغه‌ دولت برای کار در این زمینه باید مدیران با تمام توان و به‌طور جهادی در این حوزه کار کنند.

وی با اشاره به عملکرد برخی دستگاه ها و بیان اینکه با تمام زحمات و پیگیری‌هایی انجام شده ملایر همچنان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در انتهای جدول است، اظهارداشت: در شهرستان ملایر در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی عقب‌افتادگی داشته‌ایم که پس از برگزاری جلسات و پیگیری‌های متعدد موضوع هنوز هم مرتفع نشده و انتظاراتی که در این حوزه داشته‌ایم همچنان پابرجا است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران اظهار داشت: چرا در برخی از شهرستان‌های استان همدان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکرد خوب و قابل قبولی داشته‌اند اما در ملایر این‌طور نبوده است.

وی با اشاره به لزوم پیگیری کارها توسط مدیران دستگاه‌ها تا حصول نتیجه تأکید کرد: مدیران باید تا مرحله پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت وام‌های اشتغال‌زایی کارها را پیگیری کرده و در وسط کار پیگیری را رها نکنند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: مدیران بانک‌ها باید با ارائه مشاوره‌های موردنیاز به متقاضیان دریافت وام‌های اشتغال‌زایی با رویکرد مثبت به کارها نگاه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار