فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

15. مهر 1397 - 13:13   |   کد مطلب: 25862
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب CFT یعنی همه تعهدات را در نظر گرفته و باید مفاد آن را اجرا کنیم، گفت: همه مردم بدانند که از این تنور هیچ آب‌ و نانی برای ما گرم نخواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌ احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با وجود مخالفت‌های نمایندگان و فراکسیون ولایی این مجلس به معاهده CFT رأی مثبت داد.

وی با بیان اینکه از صبح زود تلاش‌های فراوانی انجام داده و دلیل‌های زیادی برای مخالفت به این طرح وارد کردیم، گفت: در نهایت مجلس با 120 رأی موافق و 143 این طرح را تصویب کرده و نمایندگان تشخیص بر تصویب این طرح دادند.

خروج یک‌باره از تحریم و گشایش اقتصادی با پیوستن به FATF تصوری واهی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه مردم بدانند که از این تنور هیچ آب‌ و نانی برای ما گرم نخواهد شد و اینکه ما فکر کنیم اکنون‌ که به FATF پیوسته‌ایم از تحریم یک‌باره خارج‌شده و دچار گشایش اقتصادی می‌شویم، تصوری واهی است.

وی افزود: کسانی که مدت‌هاست تلاش کرده که این طرح تصویب شود و سنگ آن را به سینه می‌زدند و وقت دولت و مجلس را گرفته‌اند باید از این به بعد پاسخگو باشند و به دنبال این بوده که وعده‌های داده‌ شده را عملی کنند.

آزادی‌خواه تصریح کرد: این طرح یک معاهده بین‌المللی بوده و اگر فایده‌ای برای کشور نداشته باشد همه آن ضرر است.

وی با بیان اینکه هنگامی‌ که ما این معاهده را تصویب کردیم معنایش این است که همه تعهدات را در نظر گرفته و باید مفاد آن را اجرا کنیم، یادآور شد: این موضوع خود محدودیت‌آور است که به خطر انداختن امنیت و آرامش کشور خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار