نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. مهر 1397 - 9:12   |   کد مطلب: 25849
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
اقامه نماز جماعت در یکصد نمازخانه در مدارس ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر از آمادگی یکصد نمازخانه در مدارس برای اقامه نماز جماعت بین فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نمازخانه در استان همدان غبارروبی و برای اقامه نماز جماعت دانش‌آموزان آماده شده است، افزود: در شهرستان ملایر نیز یکصد نمازخانه در مدارس آماده برگزاری نماز جماعت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

وی گفت: زنگ نماز امسال جزء برنامه درسی دانش‌آموزان دیده شده  و معلمان نیز به همراه دانش‌آموزان در مراسم نماز جماعت مدارس شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه برای برپایی نماز از حضور ائمه جماعات استفاده خواهد شد گفت: در این زمینه حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی ملایر همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای اعزام پیش‌نماز به مدارس دارند.

وی با اشاره به ورود 37 هزار دانش آموز  در مدارس ملایر در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 238 مدرسه تحصیل می‌کنند.  

سلگی افزود: از این تعداد 3 هزار و 800 شکوفه پایه اول و 2 هزار غنچه پیش‌دبستانی هستند که همراه با دانش‌آموزان به مدارس ملایر ورود پیدا کردند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار