نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1397 - 8:49   |   کد مطلب: 25846
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر، از بهره‌مندی بیش از ۵۰ هزار نفر از برنامه بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اجرای همه ساله طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان اظهار کرد: این برنامه در ایام ماه محرم و با هدف تبیین قیام عاشورا با استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح امسال نیز در ۱۰ بقعه شاخص شهرستان از ابتدای محرم تا سالروز شهادت امام سجاد(ع) اجرا شد گفت: برگزاری برنامه‌های سوگواری و عزاداری در بقاع متبرکه، برپایی خیمه‌های معرفت، سوگواره «احلی من العسل»، تعزیه‌خوانی در روستای پیروز با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر مقابل امامزاده دوخواهران این روستا، برنامه «لبیک یا حسین»، رهروان زینبی و.. از برنامه‌های بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه بود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر از این برنامه معنوی در بقاع متبرکه استقبال و بهره‌مند شدند افزود: اطعام‌دهی با کمک هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه در روستاهای مختلف شهرستان در ایام محرم از برنامه‌های انجام شده در بصیرت عاشورایی بود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های عزاداری و سوگواری در اربعین در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی نیز همزمان با هفته وقف و دهه آخر صفر در بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.                      

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار