فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

4. مهر 1397 - 8:20   |   کد مطلب: 25844
جانشین فرمانده سپاه ملایر از برگزاری رزمایش جهادی «تجلی مهر زینبی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  نافع،  علی مرتضی زنگنه در مراسم آغازین رزمایش جهادی «تجلی مهر زینبی» در آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان ملایر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ابتدای دوران دفاع مقدس، مقداری یأس و ناامیدی کشور را فراگرفته بود اما با رشادت‌های شهدای گرانقدر، کشور را امید فراگرفت.

وی در ادامه گفت: امروز نیز چنین فضایی در کشور حاکم شده و رزمایش سپاهیان عاشورایی «محمد رسول‌الله 2» برای خدمات‌رسانی به مردم در کشور صورت گرفته تا بتوان امید را در کشور حاکم کرد.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در ملایر نیز برگزار شد که تاکنون چهار مرحله از آن پیگیری شده است.

وی با اشاره به چهار مرحله برگزار شده این رزمایش، افزود: رزمایش اردوهای جهادی در مسجد ولیعصر، رزمایش تجمع و ستون‌کشی بسیجیان، طرح «یک دانش‌آموز، یک کاسب» و رزمایش جهادی «تجلی مهر زینبی» چهار مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان « محمد رسول‌الله 2» در ملایر است.

زنگنه با اشاره به مهمترین اهداف رزمایش جهادی «تجلی مهر زینبی» تصریح کرد: این رزمایش توسط جامعه بسیج زنان با غبارروبی گلزار شهدای گمنام ملایر آغاز و در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش در عرصه‌های مشاوره خانواده، ویزیت رایگان، کلاس‌های آموزشی و... با حضور بانوان بسیجی در مناطق مختلف شهر دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار بسیجیان خواهر حوزه فاطمه الزهرا (س) در تالار قرآن موقوفات ملایر، خاطرنشان کرد: نمایشگاه در راستای این رزمایش با موضوع دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برپا شده است؛ این نمایشگاه از 31 شهریور به مدت دو هفته برپاست.

وی همچنین به برپایی اردوی جهادی در مرکز نگهداری معلولین ذهنی صبا ملایر اشاره کرد و یادآور شد: این اردوی جهادی به همت حوزه مقاومت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) برگزار شد.

زنگنه در پایان اظهار کرد: اجرای نمایش عروسکی و توزیع بسته‌های فرهنگی، لوازم‌التحریر و آموزش نقاشی از برنامه‌های این اردوی جهادی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار