نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مهر 1397 - 16:41   |   کد مطلب: 25843
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در نشست حسن با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، 45 میلیارد ریال برای تکمیل فاز یک استادیوم پنج هزار نفری ملایر اختصاص یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ رسول منعم روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکید استان تکمیل این طرح مهم ورزشی در سال جاری است و انتظار می رود نمایندگان مردم ملایر و مسئولان اجرایی این شهرستان نیز پیگیری لازم را برای تامین باقی مانده اعتبار داشته باشند.
وی اضافه کرد: قرار بود از محل اعتبارات تلفیق مجلس شورای اسلامی 50 میلیارد ریال برای تکمیل این استادیوم اختصاص یابد تا این طرح نیز امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده اسدآباد، گفت: این استخر امسال همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار شد نسبت به تامین بودجه 20 میلیارد ریالی و نیز پیگیری برای آغاز فعالیت پیمانکار انتخاب شده برای ساخت زمین چمن شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار اقدام شود.
منعم افزود: هم اکنون 12 طرح ملی در سطح استان همدان وجود دارد که زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخت و تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: البته در بین طرح های ورزشی زیر پوشش این شرکت در سطح استان همدان هنوز پیست دوچرخه سواری و استخر شنا و شیرجه شروع به ساخت نشده و پیست دو ومیدانی سرپوشیده نیز تنها 10 درصد پیشرفت کار داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار