فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

27. شهريور 1397 - 8:23   |   کد مطلب: 25835
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از انتخاب صُدیف کارگر مسئول انجمن ادبی صریر به عنوان داور در جشنواره بین المللی خوارزمی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: این شاعر توانای ملایری در بخش دانش آموزی این جشنواره که توسط «مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان» و «دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش» با همکاری «دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» برگزار شده، داوری می کن.

جمالیزاده عنوان کرد: این جشنواره یکی از مهمترین جشنواره های علمی ایران است که توسط«سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران» برگزار می شود و به همین دلیل داوری آقای کارگر در این جشنواره، افتخار بزرگی برای جامعه ادبی شهرمان محسوب می شود.

وی بیان کرد: آقای کارگر در بالاترین سطح گروه تخصصی بخش کشوری جشنواره خوارزمی داوری کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در خصوص سوابق و فعالیت های ادبی این شاعر ملایری افزود: ایشان متولد 1352 ملایر، دارای کارشناسی ارشد ادبیات از دانشگاه تهران، فعالیت در حوزه شعر و ادبیات از سال 1365، شاعر، نویسنده، مدرس ادبیات و منتقد ادبی، برگزیده بیش از ده بار مسابقات شعر خوانی، داوری چندین دوره شعر در سطوح مختلف، ارائه طرح نوین در داوری شعر، مسئولیت چندین دوره انجمنهای ادبی و برگزاری دهها جلسه کارگاه ادبی را در کارنامه ادبی خود دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار