نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1397 - 8:02   |   کد مطلب: 25829
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: تجمع 20 هزار نفری بسیجیان استان همدان در پنجم مهر ماه امسال، نمایش اقتدار عاشورایی و عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ سعید کتابی روز شنبه در نشست هماهنگی سی و هشتمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر اظهار داشت: همایش 20 هزار نفری بسیجیان یکی از محوری ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که باید باشکوه برگزار شود.
وی با اشاره به توطئه ها و جنگ رسانه ای دشمنان علیه نظام و ملت ایران خطاب به دستگاه های اجرایی ملایر تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت این شهرستان برای اعزام بسیجیان ملایری به همایش 20 هزار نفری بسیجیان استان استفاده کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر سهم این شهرستان در همایش یاد شده را چهار هزار بسیجی عنوان کرد و افزود: تمام مدیران باید بر اساس ظرفیت دستگاهی خود پای کار باشند.
کتابی برگزاری همایش بزرگ بسیجیان را یک اقدام ملی برای نشان دادن توان و قدرت بسیجیان همیشه در صحنه دانست و بیان کرد: در این راستا یک کمیته ویژه تشکیل و بخشداران نیز در سطح بخش ها ستاد فرعی را تشکیل دهند.
وی همچنین خواستار فضاسازی سطح شهر، نهادها، مدارس و دانشگاه ها به شیوه های نو و جدید همزمان با هفته دفاع مقدس شد و ادامه داد: نیاز است در سربرگ مکاتبات اداری از سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره دفاع مقدس استفاده شود.
کتابی بر لزوم برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس، نمایش تئاتر با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس و نواختن زنگ مقاومت در تمامی مدارس شهرستان نیز تاکید کرد.

**اعزام چهار بسیجی ملایرین
فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این جلسه گفت: سهم ملایر در همایش 20 هزار نفری بسیجیان استان همدان، چهار هزار تن است که از این تعداد 2 هزار و 919 تن از بسیج محلات و مابقی از سایر اقشار بسیج هستند.
سرهنگ داود ابراهیمی خواستار همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران در اعزام این تعداد بسیجی به همدان شد و بیان کرد: پوشش رسانه ای این همایش بسیار مهم و اثرگذار است تا در جنگ رسانه ای دشمنان قدرتمند ظاهر شویم.
وی ادامه داد: برای اعزام چهار هزار بسیجی ملایری حدود 100 دستگاه اتوبوس نیاز داریم که برای تهیه سایر ملزومات نیازمند همکاری مدیران هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال القای ناامیدی و ترس در بین مردم است، برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ع) 2 و همایش بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان یک اقدام بازدارنده است که نشان می دهد ملت ایران در هر زمینه ای آماده دفاع از نظام و انقلاب خود هستند.
سرهنگ ابراهیمی خواستار تشکیل ستاد فرعی هفته دفاع مقدس و تعامل مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در اعزام بسیجیان به همدان شد و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان باید سهم خوبی را در این نمایش اقتدار ایفا کنیم.
وی همچنین به برنامه های هفته دفاع مقدس همچون دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری چهار یادواره شهدا و یک یادواره شهدای آبروی محله، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها اشاره کرد.
سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس 65 نشست بصیرتی در سطح مدارس، دانشگاه ها، نهادها، مساجد و نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود.
وی یادآور شد: این نشست های بصیرتی با موضوع قیام عاشورا و با شعار «ما توانستیم»، تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ایثار و شهادت برگزار می شود.
سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان برای جلوگیری از گرامیداشت 40 سالگی انقلاب است، تاکید کرد: در این عرصه باید با تمام توان و تجهیزات و به صورت منسجم برای ناامید کردن استکبار به میدان بیاییم.
وی برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 را در این راستا دانست و گفت: این رزمایش از 9 شهریور طی سه مرحله آغاز شده است که همایش 20 هزار نفری بسیجیان مرحله سوم این رزمایش در پنجم مهرماه است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار