نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1397 - 11:58   |   کد مطلب: 25819
همزمان با دهه اول محرم انجام می‌شود
اعزام 250 مبلغ به مناطق مختلف ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 250 مبلغ بومی و اعزام به مناطق مختلف شهرستان از اول محرم خبر داد.

به  گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادارشان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی همزمان با ماه محرم و صفر توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر پیش‌بینی شده است.

وی از اعزام 250 مبلغ بومی و اعزامی  به مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغان از ابتدا تا دهم محرم به  مناطق شهری و روستایی شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر شعار امسال در برنامه‌های محرم را «شور حسینی با محوریت، ایثار، ولایتمداری و ذلت‌ناپذیری» دانست و با اشاره به اینکه برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای مبلغان اعزامی اولویت بندی شده گفت: اولویت سخنرانی مبلغان در 6 محور ولایت پذیری، تبیین زندگی حسینی، امر به معروف و نهی از منکر، قرآن و عترت، شعار سال و تببین اولویت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته  است.

وی به جلسات توجیهی هیات مذهبی شهرستان اشاره کرد و افزود: در آستانه ماه محرم گردهمایی هیات مذهبی و روحانیون در شهرستان تشکیل شده و برنامه‌ها و تذکرات لازم در خصوص برگزاری منسجم برنامه‌های محرم داده شده است.

گروسی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اکثر مساجد و تکایای شهرستان در اولین جمعه ماه محرم خبر داد و تصریح کرد: در چند مکان شهرستان نیز این مراسم به صورت ویژه و گسترده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 254 هیات مذهبی ثبت شده در شهرستان ملایر گفت: در تمام هیات‌های مذهبی نیز برنامه‌های عزاداری، پخش نذورات و... در ایام محرم برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از تجمع عاشورایی مردم ملایر در عصر تاسوعا خبر داد و تصریح کرد: این مراسم نیز با حضور دسته جات عزاداری و هیات مذهبی در میدان امام حسین(ع) ملایر برپا خواهد شد.

وی برگزاری نماز ظهر عاشورا در تمام مساجد شهرستان ملایر را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف در ایام محرم برشمرد و خاطرنشان کرد: به تمام هیات‌های مذهبی تاکید شده در زمان اذان ظهر عاشورا نسبت به اقامه نماز اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار