نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1397 - 8:33   |   کد مطلب: 25817
مدیر کمیته امداد امام خميني ملایر از جمع‌آوری 320 میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ملایر طی سال جاری خبر داد.

به  گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها طی دو مرحله با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها روزهای 15 و 16 شهریورماه برگزار شد.

 وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم سخاوتمند ملایر در اجرای مرحله اول جشن عاطفه‌ها گفت: یازدهم مهرماه نیز در سطح مدارس برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد خمینی ملایر از جمع‌آوری 320 میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ملایر خبر داد و تصریح کرد: هدایای جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

وی گفت: برای پایگاه‌های مدارس در مرحله دوم نیز پاکت‌های جمع‌آوری در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود و مبالغ جمع‌آوری شده نیز بین مدارس توزیع شده تا به دانش‌آموزان نیازمند داده شود.

کرمی‌مقدم افزود: مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های  نقدی و غیر نقدی خود را تا قبل از شروع سال تحصیلی به کمیته امداد تحویل دهند تا به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته 440 میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی توسط مردم نوعدوست شهرستان ملایر در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد گفت: امسال این کمک‌ها در مرحله اول رشد چشمگیری داشت که امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار