نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. شهريور 1397 - 8:54   |   کد مطلب: 25810
برترین های شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان «آگر» در بخش فیلم، فیلمنامه و عکس شامگاه یکشنبه با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، فرماندار ویژه ملایر و جمع کثیری از مسئولان و هنرمندان در ملایر معرفی شدند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ طبق نظر هیات داوران شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به میزبانی ملایر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین پژوهش در بخش فیلم مستند به 'الهام معروفی' برای فیلم «330 سی سی خاطره» از استان مرکزی اهدا شد.
در بخش فیلمنامه نیز از بین پنج کاندیدا، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به 'امیر جلالی' برای فیلم داستانی 'ساکنین طبقه آخر' از یزد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'وحید الوندی فر' برای فیلم داستانی 'کاور' از همدان تعلق گرفت.
در بخش تصویربرداری نیز هیات داوران با تقدیر از 'محمدرضا جهان پناه' برای فیلمبرداری فیلم 'یک شب'، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به 'محمدصادق داوری' از اصفهان برای فیلم داستانی 'فنگ شویی وارونه' اهدا کرد.
تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش تدوین فیلم داستانی نیز به 'محمد کریم پور' برای فیلم های 'گم و گور و روح القدس' از استان یزد تعلق گرفت.
در بخش صدا از بین پنج کاندیدا، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'علی کاظمی نژاد' و 'علیرضا نکولعل' برای صدای فیلم داستانی '13769' از اصفهان اهدا شد.
همچنین تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش بهترین فیلم پویانمایی از بین سه کاندیدا به 'نرگس رستمی معز' برای فیلم 'دیده بان' از همدان و در بخش بهترین فیلم مستند نیز از بین پنج کاندیدا، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به 'حجت طاهری' برای فیلم 'زندگی روی خاکریز' از شیراز و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'محمدصادق اسماعیلی' برای فیلم 'آشنگ' از کرمان اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم تجربی از بین سه کاندیدا، 'احسان شادمانی' برای فیلم 'بالین' از شیراز تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به خود اختصاص داد.
همچنین در بخش بهترین فیلم داستانی از بین پنج کاندیدا، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به 'داریوش شهبازی' برای فیلم 'شرعی' از ملایر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'زیور حجتی' برای فیلم 'فنگ شویی وارونه' از اصفهان تعلق گرفت.
هیات داوران در بخش استعداد جوان تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به طور مشترک به 'ابوالفضل حسینی پور' برای فیلم 'پناه' و 'علی واعظی نسب' برای فیلم 'آی سی یو' از یزد اختصاص دادند.
جایزه بزرگ جشنواره نیز طبق رای و نظر هیات داوران شامل تندیس جشنواره و جایزه نقدی 50 میلیون ریال به 'سینا شعربافی' و انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر همدان برای فیلم داستانی 'کاور' از همدان تعلق گرفت.
همچنین جایزه ویژه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به پیشنهاد هیات داوران جشنواره شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نوجوان معلول اصفهانی 'ایمان توفیقی کیا' سوژه فیلم مستند 'دایره کوچک ما' اهدا شد.
در بخش فیلمنامه نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به 'سیدمهدی موسوی آزاد' برای فیلمنامه 'مرز شیشه ای' از قم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان نفر سوم به 'پیمان هاشمی' برای فیلمنامه 'پ مثل ...' از ملای و دیپلم افتخار و جایزه نقدی نفر دوم به 'اعظم جعفری رستگار' برای فیلمنامه 'پیوند' از همدان تعلق گرفت.
تندیس جشنواره و جایزه نقدی نفر اول بخش فیلمنامه به 'محمدرضا مرادی' برای فیلمنامه 'اسبها به گوش می ایستند!' از اراک، لوح تقدیر فیلمنامه اقتباسی و جایزه نقدی به 'صدیقه ابراهیمی' برای فیلمنامه 'جا منهای جا' از قم و تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلمنامه اقتباسی به 'اعظم جعفری رستگار' برای فیلمنامه 'تمام دیوارها را خراب کن' از همدان اهدا شد.
هیات داوران در بخش تک عکس نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را به 'امین دهقان' برای عکس 'پل خواجو' از اصفهان، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای عکس 'مرد روستایی' از اصفهان به 'بابک مهرافشار' و لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان عکس سوم به 'روح الله صالحی' برای عکس 'امید' از اراک اهدا کرد.
همچنین دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره به عنوان عکس دوم به 'محمدحسین پاکدل' برای عکس 'خروس' از خمینی شهر اراک و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان عکس اول به 'منصور وحدانی' برای مجموعه آثار از میناب اهدا شد.
هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را به عنوان بهترین استعداد جوان بخش عکس به 'مریم دشتی' برای عکس 'ارتباط نسل ها' از تویسرکان و 'بهنام ذوالفقاری' برای عکس 'انفرادی' از نهاوند اهدا کرد.
در بخش مجموعه عکس نیز تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان بهترین مجموعه عکس به 'عباس ونایی' برای مجموعه عکس 'سی و هشت' از ملایر تعلق گرفت و همچنین لوح تقدیر بخش ویژه جشنواره به 'اکبر احمدی' برای مجموعه عکس 'خنیاگر' از ملایر اهدا شد.
داوری شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به میزبانی ملایر در بخش فیلمنامه 'رهبر قنبری'،'اشکان چاوشی' و 'حسن لطفی، در بخش فیلم 'مسعود جعفری جوزانی'،'سیدجواد میرهاشمی'،'آرمین ایثاریان'،'رقیه توکلی' و 'مجیز برزگر' و در بخش عکس 'امیر لطیفیان'،'فاطمه تعمیدی' و 'مسعود زنده روح کرمانی' بر عهده داشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار