نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. شهريور 1397 - 8:12   |   کد مطلب: 25806
مرحله دوم رزمایش "سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) 2" صبح شنبه 17 شهریور با حضور بسیجیان ملایری برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مرحله دوم رزمایش نمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله(ص) گردان‌های بیت‌المقدس ملایر ازصبح امروز آغاز شد.

فرمانده سپاه ملایر در این رزمایش با اشاره به مهمترین اهداف آن اظهار داشت: رزمایش"سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2" با هدف نشان دادن اقتدار ایران  اسلامی، ناامید کردن دشمنان و استکبار جهانی، تزریق امید در بین مردم و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برگزار می‌شود.

امام جمعه ملایر نیزنمایش اقتدار راهی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان است و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی علم اندوزی و حفظ روحیه انقلابی گری سه رکن اصلی نمایش اقتدار است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری گفت: مسئولین جوانان انقلابی تندرو قلمداد نکنند چرا که همین ها هستند که همواره پای میهن اسلامی ایستاده اند.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال تضعیف محرم هستند و آمریکایی ها در این برهه زمان که نزدیک محرم است به دنبال همین امر هستند اما بدانند که امام حسین(ع) سد محکمی در این انقلاب است و هر که با آل علی درافتاد ور افتاد.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: این جوانان پای کار و ولایی و همیشه در صحنه نشان میدهند که جوانان ما صاحب روحیه انقلابی و حاضر هستند و بار دیگر ثابت کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار