نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1397 - 8:50   |   کد مطلب: 25802
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: 40 روستای این استان زیر پوشش طرح توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی قرار گرفت که با اجرای این طرح فضاهای فرهنگی و ورزشی روستاهای این شهرستان تجهیز می شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته توسعه و ایجاد زیر ساخت های همه جانبه فرهنگی و ورزشی روستاها برای اولین بار در غرب کشور توسط دستگاه ورزش شهرستان ملایر با هدف توسعه این فضاها و بررسی منطقه ای ظرفیت های بالقوه ورزش هر روستا تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: این کمیته با همکاری هیات روستایی و بازی های بومی محلی و اداره ورزش و جوانان تشکیل شده و با بکارگیری نیروهای زبده ، فعال و علاقه مند به ورزش ، برنامه های گسترده ای در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی در روستاها دارد.
رضایی بیان کرد: با وجود محدودیت در منابع مالی برای اجرای این طرح، حمایت های همه جانبه معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و نیز نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اهداف طرح را محقق خواهد ساخت.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به توجه دولت به امور جوانان به ویژه سازمان های مردم نهاد گفت : توسعه این سازمان ها در روستاهای بزرگ هم به جدیت مورد پیگیری است و در روستاهای بزرگ نظیر آق گل بخش مرکزی و حسین آباد شاملو بخش جوکار نمایندگی این سازمان راه اندازی می شود.
رضایی بیان کرد: هم اکنون این کمیته با توجه به بررسی های لازم موقعیت مکانی و امکانات موجود فعالیت خود را در اسلامشهر آق گل از توابع بخش مرکزی این شهرستان با همکاری شهرداری و شورای این شهر آغاز کرده است.
شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه و 111 هزار تن جمعیت روستایی است.
این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر دارای 6 شهر، چهار بخش و 15 دهستان است که در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار