نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1397 - 8:42   |   کد مطلب: 25790
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان ملایر گفت: از 12 تا 29 شهریور ماه گروه‌های مختلف جهادی در نقاط مختلف شهرستان به فعالیت خواهند پرداخت.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ داود ابراهیمی در دیدار با فرماندار ملایر با اشاره به اینکه وظیفه ما ضمن ایجاد امنیت برای مردم عزیز ایران اسلامی حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان افزود: از 12 تا 29 شهریور ماه گروه‌های مختلف جهادی در نقاط مختلف شهرستان به فعالیت خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: اردوی جهادی در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه نقاط محروم به ارائه خدماتی همچون ویزیت رایگان، بسته غذایی و انجام فعالیت‌های عمرانی خواهند پرداخت.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری دو رزمایش در شهرستان ملایر و سطح استان گفت: در 17 شهریورماه رزمایش ستون‌کشی با حضور بسیجیان از ساعت 8 صبح و از میدان امام خمینی(ره) ملایر شروع و به سمت اردوگاه فجر ادامه خواهد داشت که این رزمایش نمایش اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: در مهرماه و در هفته دفاع مقدس نیز رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان استان را خواهیم داشت که حدود 3 هزار نفر از بسیجیان شهرستان در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

* برنامه‌های متنوع فرهنگی و عمرانی سپاه و بسیج بسیار تأثیرگذار است

فرماندار ویژه ملایر نیز در این دیدار بیان داشت: امنیت کنونی کشور مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و اطلاعاتی و به‌ویژه سپاهیان عزیز ایران اسلامی است.

باب‌ا... فتحی نقش سپاه را در جامعه بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج توانسته‌اند برنامه‌های متنوع فرهنگی و عمرانی را اقصی نقاط کشور و به‌ویژه مناطق محروم کشور به اجرا درآورند که در سطح جامعه بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: قطعاً تلاش همه ما در کنار هم این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا سربلند باشد و این نیز مرهون زحمات همه‌کسانی است که هیچ‌گاه نخواسته‌اند نامی از آن‌ها برده شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های دولت اظهار داشت: به طور قطع موفقیت دولت موفقیت نظام است و همه باید تلاش کنیم تا این موفقیت‌ها بیشتر شود.

وی با اشاره به سلیقه‌های مختلف در جامعه افزود: در این شرایط نیاز است تا همه و با هر گرایشی اتحاد، همدلی و همبستگی داشته باشم و در مقابل مکر و حیله دشمنان نظام بایستیم.

فتحی به رزمایش‌های برگزارشده توسط سپاه اشاره و افزود: این رزمایش‌ها اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و کشور را در مقابل هرگونه خیال باطلی از سوی دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار