نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. شهريور 1397 - 8:53   |   کد مطلب: 25784
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: از آغاز تعطیلات تابستان تاکنون 11 هزار و 322 نفر روز مسافر در پایگاه‌‌های اسکان فرهنگیان ملایر پذیرش شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اسکان مسافران فرهنگی در ملایر اظهار کرد: هشت مدرسه و سوئیت‌های خانه معلم در ملایر برای اسکان مسافران فرهنگی در تابستان در نظر گرفته شده است.

  وی از اسکان 11 هزار و 322 نفرروز مسافر از آغاز تعطیلات تابستان تاکنون در پایگاه‌ اسکان فرهنگیان ملایر خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری جشنواره مبل و منبت در ملایر تعداد زیادی از میهمانان در این ایام پذیرش شدند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در ایام برگزاری جشنواره مبل و منبت که اسکان میهمانان از 30 مرداد تا 9 شهریور ادامه داشت 3 هزار و 560 نفرروز مسافر در قالب 353 خانوار در پایگاه اسکان فرهنگیان ملایر پذیرش شدند.

وی تصریح کرد: پذیرش خانواده های فرهنگی  و مسافران در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان تا 15 شهریورماه ادامه دارد.

سلگی در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش ملایر در ورزشگاه الهیه خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه با حضور تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان ملایر و نهاوند در ورزشگاه الهیه همراه با بازی دوستانه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت در چهار پایگاه اصلی در طول تابستان با برنامه‌های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و هنری در شهرستان اجرا  شده است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما